Статут

Наш статут


Затверджую
Директор Безлюдівського юридичного ліцею імені Героя Радянського Союзу
І.Я.Підкопая
Харківської районної ради
Харківскої області
__________Н.М.Пензій
                        
 __  ____________ 2012 р.












СТАТУТ
Шкільний клуб підприємництва Безлюдівського юридичного ліцею імені Героя Радянського Союзу І.Я.Підкопая Харківського району
«КУБ» ( Клуб Успішних Бізнесменів)
1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Шкільний клуб підприємництва Харківського району (далі ШКП) - це дитяча організація, яка на основі добровільної згоди обєднує старшокласників для реалізації основних завдань, передбачених цим Статутом.
1.2. ШКП діє у відповідності до Конституції України, Конвенції ООН про права дитини, Закону України «Про молодіжні та дитячі громадські організації» та проекту Міністерства Закордонних Справ Республіки Польща у межах програми закордонної допомоги.
1.3. ШКП створений і діє на засадах добровільності, рівноправності її членів, законності та гласності.
1.4. Членами ШКП можуть бути особи віком  від 13 до 18 років навчального закладу.
1.5. Дитяча організація створена для формування в учнів знань про функції підприємництва в економіці країни, розвитку в учнів культури підприємництва та необхідних компетентностей для досягнення успіху в бізнесі або професійній кар’єрі, підвищення рівня освіти.
2. МЕТА, ЗАВДАННЯ ТА НАПРЯМКИ ДІЯЛЬНОСТІ ШКП
2.1. Основною метою діяльності ШКП є  розвиток ініціативності та підприємливості, креативності учнів, забезпечення достатнього рівня життєвої компетентності у сфері економічних відносин на рівні держави, родини та окремої людини, виховання всебічно розвиненої особистості із чіткою громадянською позицією, конкретно сформованими поглядами та інтересами; виявлення, розвиток та підтримка лідерських якостей учнів.
2.2. ШКП ставить перед собою завдання:
·        виховання справжніх громадян України, здатних до свідомого суспільного вибору;
·        розвиток підприємницької культури, економічного мислення учнів, спрямованого на критичний аналіз процесів і результативність діяльності;
·        формування умінь самостійно набувати, засвоювати і застосовувати економічні знання;
·        розширення уявлень про професійну діяльність у сфері економіки, отримання і закріплення  навичок підприємницької діяльності;
·        забезпечення рівня економічної підготовки, що дозволить старшокласникам продовжити навчання на економічних факультетах у вищих навчальних закладах;
·        формування активної позиції кожної особистості, вироблення умінь та навичок співробітництва в умовах діяльності клубу.
2.3. З метою виконання статутних завдань ШКП:
·        проводить зустрічі з представниками вищих навчальних закладів;
·        вивчає професіограми та знайомиться з професіями актуальними на ринку праці у Харківському районному центрі зайнятості;
·        знайомиться та вивчає законодавство для ведення підприємницької діяльності;
·        створює та оновлює блог ШКП;
·        бере участь у тренінгах, семінарах, інших заходах, присвячених формуванню економічного мислення учнів, підприємницьких вмінь та навичок.
2.4. ШКП має право:
·        проводити заходи у межах дії проекту;
·        видавати методичну та періодичну пресу;
·        співпрацювати з різними громадськими організаціями;
·        вносити пропозиції, ідеї щодо вдосконалення діяльності ШКП;
·        дискутувати, критикувати, відстоювати власну точку зору з усіх питань щодо діяльності ШКП;
·        встановлювати зв’язки з дитячими організаціями інших районів та областей;
·        приймати спонсорську допомогу від юридичних та фізичних осіб.
3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ЧЛЕНІВ ШКП СТАРШОКЛАСНИКІВ 
Члени ШКП мають право:
·        добровільно вступати та виходити з дитячої організації;
·        обирати та відправляти своїх представників до керівних органів організації;
·        брати активну участь у визначенні напрямів та змісту діяльності ШКП;
·        успішно реалізовувати програми діяльності відповідно до планів роботи;
·        визначати результативність діяльності дитячої організації;
·        пропонувати свою програму діяльності.
Члени ШКП зобов’язані:
·        дотримуватись Статуту;
·        брати активну участь у роботі;
·        допомагати своїм партнерам по ШКП реалізовувати завдання та виконувати програму.
4. ФОРМИ РОБОТИ
1. Засідання ШКП проводиться згідно плану.
5. СИМВОЛИ
5.1. Прапор.
Прапор – офіційний відмітний знак обєднання, опис якого фіксується в установчих документах.
Прапор ШКП - прямокутне полотнище блакитного кольору з зображенням на ньому золотих зірок , промені яких сягають ввись. Зірки розташовані в середині прапора у вигляді ромбу, в центрі якого розміщено напис «КУБ».
Блакитний колір прапора клубу не випадковий  Це данина історичній традиції. Елемент блакитного здавна присутній на прапорах українських держав. Також блакитний колір – символ креативності, правдивості, неба і надії.
Члени ШКП, обравши цей колір для свого прапора демонструють своє прагнення жити в мирі та злагоді, з надією на процвітання.
Зірка – символ вічності. Це провідні зорі, що ведуть учнів у світ знань. Зірка – символ вищості і винятковості. Тож зірки на промені символізують і наших учнів, а промені спрямовані ввись, - їхнє прагнення до безмежних обріїв знань, до найвищих вершин досконалості.
5.1. Герб.
Герб – емблема, відмінний знак, поєднання предметів, яким надається символічне значення, що виражає певні традиції власника.
Герб ШКП  - знак, що має форму щита блакитного кольору. На щиті – зображення сови, яка сидить на книжках, герб оплетений зеленими листям каштану.
Герб ШКП  - знак, що має форму щита блакитного кольору. На щиті – зображена сова на книжках. Сова - це символ мудрості. Сова допоможе уникнути помилкових дій, обрати правильне рішення, збільшить спостережливість.
 Герб оплітають зелені листя каштану, обвиті золотистою стрічкою, у верхній частині – напис «КУБ».
Символіка прапору і герба перекликаються. Та ще слід додати, що поєднання блакитного і золотого (жовтого) дуже важливе.  Це поєднання витонченого розуму і глибокої духовності.
Синя та жовта фарби при змішуванні надають зелений колір – символ достатку і надії
Філософський зміст цієї ідеї – поєднання двох протилежностей, першооснов буття, які при взаємодії породжують нове життя:  життя наших учнів і нове життя учнів як майбутніх успішних підприємців нашої країни.
















Комментариев нет:

Отправить комментарий